Morgonkaffe, Charlie och Jonathan Johansson


Jag drömde den mest bisarra drömmen, halvslumrande och med sol ögonen hamnade jag tillbaka där gång på gång.
Efter kanske fyra resor fram och tillbaka slog det mig att mig att Charlie låg och sov i gästrummet. Det var precis den tanken som fick mig att tillslut bli klarvaken.

Jag och min vän Amanda, och även min vän Tam brukar prata om kollektivliv. Båda dom förskönar tanken på ett väldigt tjugominutersserie-sätt, allt låter verkligen fantastiskt men jag lyckas aldrig förlika mig med den tanken, däremot att vakna med en av sina bästa vänner hos en, det är min kopp kaffe det.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Morgonkaffe, Charlie och Jonathan Johansson

  1. A.M.O. skriver:

    Minns när vi bodde 13 personer tillsammans i två veckor. Det var rätt slitsamt. Ska man bo i kollektiv krävs organisation och planering, tror jag. Men oj vad skönt att ha så många nära, att man kan hjälpas åt i vardagen!

Kommentera

