Vårpremiär


I morse åkte finskorna på. Jag kan räkna alla de gånger jag haft dessa skor på mig på en hand, jag är så sjukt rädd för att förstöra dom. Finns nog inget annat i min garderob som jag låter vara med risk att förstöra. Men dom här skorna, dom är jobbiga att se smuts och slit på.
Men men, i vår ska de skitas ner!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vårpremiär

  1. rebecka skriver:

    införskaffa en mockaborste! Då känns livet lättare. Och borsta över kokande vatten osv, tipsen online är oändliga. Om jag ser rätt och det är mockaskor alltså

    • Teres skriver:

      Jepp det är mockaskor, å borste har jag men det där ångandevattentipset är inte prövat än, så tack snälla du!

  2. volanglinda skriver:

    Så fina! Förstår att det är dina bästa.

Kommentera

