Bonustid


Idag väckte jag Julian med solsken i blick och kaffestinn i kroppen, beredd på allt vad morgonrutiner heter. Dock osade hans pannan av värme samtidigt som den grönklädda kroppen frös där under täcket. Så nu blir det ännu en fredag hemma. Just i dag gör det dock inte så mycket, alla är rätt pigga trots allt och jag får tid till att kolla in högskoleprovgrejer en sista gång innan domedagen i morgon.

Den här helgen känns extremt rolig, nervös och stressande. Högskoleprov i morgon, personalfest, Umeå Open, Shape Up-återföreningen samt en nattspelning vid älven, jag kommer falla ihop i en pöl när jag kommer hem på söndagsmorgon. Men av erfarenheter brukar det va SJUKT värt det.

Ikväll ska jag dock se Zola Jesus, Vit Päls, Navet och Deportees, bara en sån sak!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bonustid

  1. rebecka skriver:

    Jag såg att Vånna inget också kommer. De är bra! Sångerskan har en otrolig BLICK på scenen.

  2. Ingrid skriver:

    Fin bild! Ser mysigt ut!

  3. volanglinda skriver:

    Vilken härlig helg (minus sjukdomen såklart). Hoppas du överlevde den. SÅ duktigt att göra högskoleprovet. Hur gick det? Kram!

Kommentera

