Skärtorsdag

20120405-211744.jpg

20120405-211752.jpg
I morse kickstartade jag dagen med träning, den bästa sortens träning dessutom(nu tänker ni säkert sex men den tanken får stå för er). Varm och svettig gick jag sedan till Pilgatan för att möta upp bästa Mandy för lite sopplunch. Där inne satt Jesper och härjade för sig själv under den fina Rut hillarp-utställningen. Ni som bor i Umeå borde kolla in den, hänger uppe fram till 5 maj. Sen direkt till jobbet där det var kaos, astma-anfall och borttappade fyraåringar iklädda mantel. Bra dag ändå!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Skärtorsdag

  1. A.M.O. skriver:

    Åh! Nu blir jag nyfiken, vilken är den bästa träningen enligt dig?

  2. Teres skriver:

    Man tar cykeln upp till Berghem/gammlia och så går man som satan där upp, snabbt ska det gå

    • A.M.O. skriver:

      Bra ju! Fast jag är så extremt dålig på att träna utomhus, blir rastlös. Måste ha folk som tränar omkring mig så att jag inte kan vara sämre än dom. HAHA

      Tränar du nått på IKSU? Isf kanske vi kan följas åt nån gång! Jag ska på core control på måndag och i helgen minst 40 min indoorwalking. Hojta!

      • Teres skriver:

        jag är typ tvärtom, jag vill spå mycket jag bara kan va utomhus, men med så lite kläder som möjligt. hejja sommaren!

        Ja men jag brukar köra indoor walking, kanske nu på lördag rent av

Kommentera

