En bra dag


August fick lite ensamtid med Amanda när hon var här, alltså utan Julian, inte utan mig, jag hängde med som en svans. Jag lyckades också fota med vanliga kameran lite och vet ni vad, blev som peppad på hela den grejen igen. Yey!

Det här inlägget postades i Bästa livet., Teres hjärtar..., Ungarna.. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En bra dag

  1. rebecka skriver:

    Wop wop! 🙂

  2. Madeleine skriver:

    fina bilder!

  3. Annika skriver:

    Underbara bilder men…jagundrar så mycket vilken bok de läser; )

  4. A.M.O. skriver:

    11 frågor till dig på min blogg!

  5. karinskonstgrepp skriver:

    Och 11 frågor från mig också! Jobba jobba!

  6. Klara skriver:

    Fina bilder! (och vilken fin blus hon har sen, Amanda) Mera fram med kameran! Heja! 😉

Kommentera

