(11 frågor del 1, en uppdatering)

Så himla typiskt mig att ba svara på helt fel frågor, så här kommer alltså fröken alexmo’s frågor

1. Vem är den absolut roligaste personen du vet?
Min kompis Hannes!
2. Vilken är din paradrätt?
Hehe jag har nog ingen, jag är mer en efterrättsperson. Men jag tror jag skulle kunna styra en sjukt god taco-dinner
3. Vem är din förebild?
Annika Edlund, min svärmor och världens coolaste kvinna.
Elza Dunkels, klokare person får man leta efter. Ödmjuk, generös och bara helt magisk.
4. Vem borde börja blogga?
Nån som skulle kunna ha skriva en bra sexblogg, en blogg som skulle va snuskig, snygg, vettig och ha galet mycket bra svar på konstiga frågor.
5. Om du var tvungen att välja – din blogg eller ditt facebookkonto?
Bloggen
6. Är du bra på att löneförhandla?
Det tror jag verkligen inte, har dock aldrig gjort det så jag vet inte. Men när jags spelar skivor vet jag mitt värde, haha.
7. Hur mycket tid lägger du på ditt bloggande?
Förr i tin la jag ner mycket tid, nu, not so much. Hoppas på ändring dock.
8. Vilken film såg du senast?
The woman in black
9. Du får massa pengar – vad betalar du av först CSN-lånet eller bolånet?
Har inget bolån så det skulle bli CSN
10. Vad tycker du om ordet entreprenör?
jag förknippar ordet med en pajas från Umeå som brukade kalla sig det precis HELA tiden.
11. Lever du som du lär?
I vissa fall. Jag tror på att låta folk fela, göra konstiga val osv. Det är fan inte lätt att leva, jag tror man måste vara snällare mot sig själv, och mot andra. Vara ärliga och låta saker vara skitiga. Det tror jag gör gott.
Jag tycker också att folk borde äta mycket mindre kött. och det lever jag efter.

Det här inlägget postades i Tiga är brons. Bokmärk permalänken.

En kommentar till (11 frågor del 1, en uppdatering)

  1. gladeting skriver:

    Fine Teres!

Kommentera

