11 frågor del 1

Alexandra utmanade mig i sin blogg so here wo go!

1. Bästa tv-serien som ingen borde missa, vilken är det?
Jag har ju alltid min topp-fyra-lista som jag aldrig går ifrån, så jag kör den:
1. Twin Peaks
2. Six feet under
3. Buffy
4. Spung
2. Vilken bok är den senaste du läst?
Marguerite Duras – Smärtan
3. Om du vann 100 miljoner – VAD skulle du göra då?
Betala av mina studielån, säga upp mig, köpa en lägenhet, dela med mig och sen ba leva.
4. Vems liv, fiktiv eller riktig person, skulle du vilja testa för en dag?
oj, valfri karaktär som kan flyga typ.
5. Varför bloggar du?
För att det oftast är så sjukt kul, för att skriva av mig och för att show off liksom.
6. Tipsa om tre jävligt bra bloggar!
http://norrsken.tumblr.com
http://ruutha.blogg.se/
http://volang.elleinterior.se/
7. Hur ofta går du till frisören?
En gång i månaden
8. Har du hittat ditt drömboende, eller letar du än?
Mitt hem är sjukt fint men jag skulle lätt kunna byta ut saker och ändra osv, så jag antar att det inte är ett ”drömboende”
9. Tränar du?
Eh, ja, typ pilates, går promenader och plankar.
10. Om Fritidsresor ringde och sa att de bjuckar på valfri resa, vart reser du då?
Jag är livrädd för att resa, men om jag fick lugnande, samt åka med väldigt goda vänner/familj skulle jag åka till nån storstad i Europa. Helst där jag känner någon som kan staden osv.
11. Läppstift eller läppglans?
Läppstift!

Det här inlägget postades i Tiga är brons. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 11 frågor del 1

  1. AMO skriver:

    Åh! Det var inte mina frågor, mina var dom underst i blogginlägget! Men äsch! Roliga svar!

  2. Amanda skriver:

    Åh, ja, Spung!! Tyckte så mycket om det, ingen jag pratat med minns det… Har precis upptäckt din blogg, ser fram emot att följa den framöver!

Kommentera

