11 frågor del 2

Fina Karins frågor:

1. Vad är du bäst respektive sämst på?
Jag är bäst på att få mig själv att framstå som sjukt bra när jag i själva verket inte är det. Jag är sämst på att hantera stress(framtida arbetsgivare, plz blunda)
2. Vilken superkraft behöver du?
Jag skulle verkligen behöva ta mig snabbt mellan olika stället, så det blir Teleportering.
3. Är det nåt du tycker evolutionen berövat dig?
Ja förmågan att kunna flyga och så skulle jag verkligen kunna ha nytta av en bra sångröst.
4. Har du slagit dig riktigt illa någon gång? Brutit ben?
Inte direkt slagit mig illa. A & J’s förlossning var iof en aning dramatisk.
5. Vad är det äckligaste du ätit? Vad skulle få dig att äta det igen?
Jag är rätt feg när det kommer till att äta saker, skulle aldrig pusha mig att äta nåt som skulle kunna vara äckligt. Jag åt en bit halwa en gång hos mina svärföräldrar och det var så vidrigt att det vände sig i magen. Det är väl det. Men mycket pengar skulle nog få mig att äta det igen, inga problem.
6. Vad väljer du om du bara får välja över- eller underläpp. Motivera!
Men överläpp, jag har en rätt fin amorbåge som jag inte skulle vilja va utan.
7. Vilken låt har oftast gått på repeat hos dig?
Paul Simon – You can call me al (all time)
Drake – Shut it down (senaste halvåret)
8. Vem önskar du att du var kompis med?
Jag önskar mest att de vänner jag faktiskt har bodde närmare så man kunde hänga mer, behöver inga fler.
Eller okej, träffade en arbetskompis flickvän för ett tag sedan och hon var så sjukt cool att jag kände ett litet habegär att ha henne i mitt liv. *stalker*
9. Ditt favoritgodis!
Ljus och kladdig choklad
10. Var sover du bäst?
I soffor, alla soffor, helst att somna med någons fingrar i mitt hår.
11. Vad kommer dina memoarer heta?
Skyll allt på mitt vilda hjärta

Det här inlägget postades i Tiga är brons. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 11 frågor del 2

  1. Ping: Frågor igen « Denna hagga

Kommentera

