Åh!

Låg i soffan och kände att det gråa vädret inte gjorde gott för mitt redan dåliga humör, efter kanske en miljon olika försök att ta mig upp loggade jag in på mejlen och möttes av ett extremt uppiggande brev. Nämligen från Anna grundberg! Det hoppade till i hjärtat när jag läste dina fina raderna hon skrivit. Ett snabbt klick in på hennes blogg och se vad jag hittade. JAG DÖR SÅ FINT OCH SÅ SNÄLLT OCH SÅ HIMLA HIMLA PERFEKT ATT DET VAR JUST I DAG!
Tack som fan, alltså, så sjukt fint.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Åh!

  1. A.M.O. skriver:

    Supersnyggt!!!

Kommentera

