Tack Simian Ghost

När Sebastian och Mathias från Simian ghost fick höra att min självbiografi skulle heta ”skyll allt på mitt vilda hjärta” blev dom så inspirerade att de skrev titelspåret till det kommande soundtracket på direkten.
Det är vänskap det tycker jag.

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Tack Simian Ghost

  1. Sarah skriver:

    Men åh! Vad fantastiskt fint! Och det var en väldigt bra titel.

  2. Madeleine skriver:

    oj vad fint! jag tittade på simian ghost när de spelade i kalmar (jag spelade skivor då samtidigt) och de var så sjukt bra.

  3. Lolo skriver:

    Fast det är ju en jättekänd låt som Stevie Nicks sjöng in för länge sen:http://www.youtube.com/watch?v=RPEhIoKeTg0

    • Teres skriver:

      Haha jo jag vet!

      • Lolo skriver:

        Inte för att vara dryg här men då har dom ju inte riktigt skrivit låten, mer gjort en cover.

      • Teres skriver:

        Haha ja men alltså hela inlägget är ju bara hittepå. Klart dom inte skrivit låten, å klart dom inte gjort en cover i MIN ära. Tyckte det bara var kul att dom hade spelat den ute precis i samma veva som jag har tjatat om ”Skyll allt på mitt vilda hjärta”. Men skämtet kanske inte var så uppenbart som jag jag trodde. Sorry för förvirringen.

Kommentera

