Instagram-söndag

Vaknar upp med tungt huvud, dricker två koppar starkt kaffe i sängen, hör klassiska vårljud utifrån, tar mig upp, kokar ett ägg och bestämmer en dejt med min ena son.

Julian och jag tar cyklarna till den lokala pizzerian och köper oss varsin margarita, vi ska ha pizzpicknick och vi båda är för bekväma för att leta efter ett bra ställe att sitta på så vi tar ett säkert kort och sätter oss på trappan utanför galleri verkligheten. varmaste platsen i stan inser vi.

Väl hemma igen kryper vi ner under täcket och läser serier.

På eftermiddagen ska hela familjen på en födelsedagsmiddag medan jag stannar hemma och väntar på ett biobesök med min syster. Innan dom far hinner vi dock fixa Julians hår rosa, båda blir väldigt nöjda med resultatet!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

