1 Maj





I tisdags hängde vi i tåg och demonstrerade, mina ungars slagord var ”det man vill, det vill man” och ”ta från de rika, ge till de fattiga”.


Min vän Mirja var hemma från London så vi passade på att ta en kaffe på eftermiddagen. Ni vet den där känslan som infinner sig när man inser hur mycket man saknar någon, den är som jobbig den.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 1 Maj

  1. Mia skriver:

    Fina första maj! Jag har gått tåg med mormor på första maj så länge som jag bara minns. Och se så bra jag blev, haha! Din blogg är himla fin, jag tittar ofta in här 🙂 Kram

Kommentera

