hey you!


I morgon ska det här fantastiska bandet spela på Pop Etc, jag är löjligt peppad. Rule of thirds var en av mina bästa skivor förra året, bara en sån sak. Tror dessutom att hela Scharinska kommer vara nåt utöver det vanliga i morgon(Finaste Klara som fixar popquiz i källaren, Ritualen som kör på festvåningen, och vi på mellanplan), så jag lägger bloggpausen på hyllan och ba kastar mig rakt in igen.

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till hey you!

  1. Ida skriver:

    Åh vad roligt! Om du vill får du gärna svara på Volang-Lindas 11 frågor. Du hittar dem här: http://myvirtualmoodboard.wordpress.com/2012/05/02/11-fragor-fran-volang-linda/

  2. VolangLinda skriver:

    Åh vad roligt! Hade lätt velat va där. Tobbe är bäst. Och snällast. Hör du att det är min kille som körar?:) Kom till Sthlm snart igen förresten! Kram fina!

Kommentera

