Förändringar osv

Jag är inte hon som pratar av sig om jobbiga saker, när saker är tuffa håller jag det för mig själv. Konstigt nog har bloggen ofta ändå varit ett ställe för skit att komma ut, men när det är svårt är det svårt och då kan jag inte skriva av mig. Allt är för färskt och det är ingen ordning på allting.

Om ett tag, när det finns en konkret anledning att berätta ska jag bearbeta allt här, på det vanliga lite kryptiska men ärliga sättet. Men just nu är det privat och knepigt.
Livet är livsfarligt.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Förändringar osv

  1. emma skriver:

    Livet är livsfarligt, och en måste leva det ändå.
    Hoppas du mår bra och att livet blir fint utan det knepiga snart.
    Kram!

  2. Fransyskan H skriver:

    Usch och kram.

  3. Jag hoppas att det trots allt inte är alltför illa och att det snart löser sig på det sätt som du helst av allt önskar.

  4. Jessica skriver:

    Inte för att jag vill komma mednågra klyschiga visdomsord här, men det är ju skönt ändå att tänka på att livet aldrig är konstant utan i ständig rörelse och förändring. Inget varar för evigt. X

  5. alex skriver:

    Skickar en cyberkram och hoppas att allt ordnar upp sig. kram igen!

  6. Mrs G skriver:

    Oj. kanske känner du igen dig i det som jag skrev nyss http://wp.me/p1uIV8-3Oi

    Kram Mrs G

  7. Elisabeth skriver:

    Allt blir bra.

    Kram

  8. esterii skriver:

    Hej, hittade en ny fin blogg.. Ha det gott.. Tant Esterii

  9. Madeleine skriver:

    styrkekramar!

  10. Kajsa skriver:

    Kram till dig!

Kommentera

