Seven days is too long without you, Baby



Har jag talat om för er att mina kids är borta över en vecka, närmare bestämt tio dagar. Jag är inte en sån som inte klarar av att vara på olika håll osv, jag är lite av ett proffs på att stänga av och att inte försöka längta, det gör lixom ingen något gott, jag öppnar de kanalerna när det bara är ett par timmar kvar tills vi ses igen

Fast idag när jag var på stan fick jag den där känslan av att vilja ha en barnkropp hårt kramandes runt min nacke, det var på snudden att jag tog upp en okänd unge bara för att få kramas en liten sund, men då skulle jag väl bli anmäld och bli satt i fängelse och det skulle inte heller göra nån någon gott, tänkte jag.

Det här inlägget postades i Ungarna.. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Seven days is too long without you, Baby

  1. w.i.m.e skriver:

    Förstår precis vad du menar. Är i samma situation själv. Den närheten är svår att vara utan ❤

  2. w.i.m.e skriver:

    Åh, jag vet hur det känns. Den närheten är svår att vara utan. Det blir mkt att ta igen när man får ses igen ❤

  3. Christel skriver:

    Jag känner också så där när min sin spenderat en helg hos sin pappa. På söndagskvällen, det är då det verkligen börjar kännas att han saknas mig. Jag tror inte att den känslan nånsin går över, hur van man än blir att leva livet delvis utan dem.

  4. Rana skriver:

    ”känslan av att vilja ha en barnkropp hårt kramandes runt min nacke”
    förlåt ,men åh så fin

Kommentera

