The dog days are over


Jag lyssnar mest på Frank Ocean, dricker för stark kaffe, ser om hela Buffy, går på lokal och träffar smarta och snygga bloggbrudar, blir fotad mot en vägg mitt i natten, cyklar, jobbar, åker för lite bil, nojjar över framtiden, har vidriga ångestattacker, får fantastiska framtidsversioner, klättrar på toppar, ramlar ner, tar mig upp, ger upp, tar nya tag, vinner en cykel, beställer flygresor och ser fram emot att se Paul Simon. Jag spelar spel, brädspel, inga ”the games”-spel, jag läser barnböcker, jag popquizar, ser skräckfilm, går på bildmuseet och så bygger jag kojor på balkonger tillsammans med två mäktiga kids.
Så är det
helt enkelt.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till The dog days are over

  1. Emma skriver:

    Låter fint och jag hoppas att topparna tar ut dalarna på det stora hela.
    Håller också på att se om Buffy, förresten, men mest enstaka avsnitt här och där från de senare säsongerna. Dör lite över slutet av säsong sex, Xander alltså.

  2. Magpie skriver:

    Å, Buffy, passar i alla livets skeden…

  3. Ingvild skriver:

    Jeg heier på deg Teres!

Kommentera

