The big 30

Source: flickr.com via Teres on Pinterest

Jag fyller år om ett tag, rätt så väldigt jämt fyller jag, nämligen 30. Jag kommer då ha bott i min nya lägenhet i ca 45 dagar, och kommer finna mig på botten rent ekonomiskt och jag kommer förhoppningsvis kunna tänka framåt, leva i nuet och va pigg nog att va ensamstående med två kids varannan vecka.

Jo, och mattan här ovanför, så himla fin!

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till The big 30

  1. Dr Karl Schmetterlink skriver:

    och du kommer fortfarande vara ganska så awesome!

  2. Sarah skriver:

    Är säker på att du kommer att klara det galant, du verkar ha ett otroligt skyddsnät i form av vänner osv. Och jag fyllde 30 för tre år sedan, och det är faktiskt riktigt bra. Jag gillar det här med att bli äldre. Så grattis i förskott – till både åldern och det nya livet! 😉

Kommentera

