Baby I love your way

Den här helgen har varit så sjukt fin, en perfekt blandning av allt på nå vis. Jag har haft några av mina bästa vänner här och vi har hunnit med både stughäng och dans till tidiga morgonen. Det bästa jag vet är att dansa utomhus, det klår allt. Eller kanske också den där supersvettiga känslan när kroppen är helt mör inne på en mörkt dansgolv, den är kung den med.

Det här inlägget postades i Bästa livet., Festligt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Baby I love your way

  1. Petronella skriver:

    Du! Tyckte det var så roligt att du efterlyste inrednings/inspirationstips för några inlägg sedan.. Vet att jag gjorde detsamma i min blogg när jag var utled på allt shabby chic, vitt och lantligt. Ska kolla igenom varenda länk i kommentarerna!

    Pinterest är ju också en bra grej. Här är mitt lilla inspirationsboard, kanske kan du hitta nåt göttigt som inspirerar till ditt nya boende: http://pinterest.com/idapetronella/inspiration/

  2. Humlan skriver:

    Fann din fina blogg när jag var gravid och eländig. Har sedan fortsatt titta in (ofta) och särskilt när min hemlängtan till Stockholm blir för stor, du ger mig hopp om den här staden!

Kommentera

