Pills.

I natt drömde jag att en av mina bästa vänner försökte dränka mig i Umeälven, samtidigt som mina barn hängde i varsin fot där under vattnet, först fick jag panik över att dom också höll på att drunkna men sen förstod jag att dom helt enkelt hjälpte till med att försöka döda mig. Fun!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Pills.

  1. Magpie skriver:

    oh joy. I vanliga fall drömmer jag actionladdade drömmar där jag ofta är nån form av superhjälte, och det är ju najs, men fördelen med din typ dröm är ju att det är bra mycket trevligare att vakna upp efter en sån. För hur många gånger ha man inte slagit upp ögonen och blivit superbesviken över att man faktiskt inte kan flyga…k

Kommentera

