När jag inte finns på minabestyr

så finns jag tex här:

1. Instagram – Terber heter jag där
2. Pinterest – Teres Mohlin heter jag där
3. I Umeå – bölesholmarna, kärleksudden, rådhusparken, valfri soffa. Jag är hon i antingen gulli klänning eller hon i camojacka. Beroende humör väder osv. Lugg, stor näsa, snygga ben, ofta två kids springandes runt mig och mest troligen med en kaffe i handen.

xoxo

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till När jag inte finns på minabestyr

  1. Alexandra skriver:

    Och jag har inte sett dig en gång på Bölesholmarna i sommar, men ongarna dina flera gånger, hur kan vi jämt missa varandra?

  2. idamour skriver:

    Hvis ikke jeg var så langt væk fra Umeå ville jeg komme og hilse på dig 🙂

  3. vilkenchula skriver:

    Låter ljuvligt. Jag såg dig på stan igår, men du var inne och i en pratstund med någon och så blev jag feg.

  4. Sara Santo skriver:

    Umeå, det var långt från där jag bor det. Hade tyckt det varit bättre om du bodde i Nyköpings-trakten, eller åtminstone Sörmland. Vi skulle med största sannolikhet bli goda vänner, jag känner igen mig så mycket i dig. Plus att min äldsta son heter Julian, men också lilla Matteo som bara är 2 månader. Ha en fin dag!

Kommentera

