Nu är vi hemma, i det nya hemmet.

Nu har vi alla tre sovit första natten i den nya lägenheten. Allt känns väldigt bra, konstigt och lite drömlikt men bra. I tisdags flyttade vi alla saker och det har varit folk hos mig nästan hela tiden och hjälpt till. Min fina Amanda bodde här i veckan och det är oumbärligt att ha en älskade hos sig i såna här stunder. Nu har hon åkt hem med hennes känsla finns i alla saker som är uppackade.

Jag vet inte om det är hösten eller om det är just det att allt är nytt nu som gör att jag sakta men säkert börjar känna pepp för saker igen. Det senaste året har varit så kvävande på alla möjliga olika sätt att all form av kreativitet osv har varit obefintlig. Nu däremot vill jag börja spela skivor igen, jag vill blogga, träna, fota, inreda och typ tillåme baka. He e ju kung.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nu är vi hemma, i det nya hemmet.

  1. Rebecca skriver:

    Pepp för peppen! 🙂

  2. EllinorO skriver:

    Vad skönt att du börjar hitta tillbaka till dig.

  3. idamour skriver:

    Al held og lykke din vej1

  4. Em skriver:

    Längtar tills man får se bilder från din nya lägenhet…

Kommentera

