Så himla typsikt mig att slänga en liter vinbär, sorry.

Nu börjar det, min första hela vecka utan August och Julian, det känns på nåt konstigt sätt okej. Jag ska jobba mycket, fixa med klubbgrejer, försöka skaffa snabba cash(ej knark eller sälja sex nu va) och sånt. Umgås med folk, fixa i lägenheten, ordna med papper, sånt som man gör bäst utan kids.

Min sladd till kameran är fortfarande kvar i femman, men ska försöka göra nåt ryck och hämta upp den i veckan så ni kan få se lite bilder från lägenheten. Det är fint här, lite snålt med möbler och lite fula golv. Men jag trivs, A & J trivs, mina vänner trivs, det är det viktigaste.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

