Utanför går tonåringar och sjunger på Håkan hellström-låtar

Min gata ligger bredvid en gymnasieskola, det är mycket kids som går fram och tillbaka här, det är mycket skrik och osäkerhet, coola kläder, gulliga små dudes i för små byxor och brudar med assnygga kepsar och sjukligt smala kroppar, stora gäng, hålla handen, röka och smyghångla. Allting är väldigt underhållande att titta på. Det är en sak som är säker.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Utanför går tonåringar och sjunger på Håkan hellström-låtar

  1. Lisa skriver:

    Jag är gymnasielärare. Det är roligt varje dag!

  2. Madeleine skriver:

    sv: nämen åh så roligt! vilka är dina kompisar? kan det vara simian ghost och caotico? har för mig att de kommer från umeå. om du vill så kan jag skicka en affisch till dig!

    • Teres skriver:

      Hej! Ja jag skulle rågärna vilja ha en affisch. Min adress är
      Teres Mohlin
      Dragongatan 6 b
      90322 Umeå

      Ja men precis. Det är dom som är mina vänner, fast Simian är från Sandviken!
      Kram

  3. Det är som de gånger jag och några vänner från gymnasiet går på stan och ser smågotharna ränna omkring, då säger vi alltid ”åååh så skööönt att det där inte är vi längre!”. Haha.

  4. Isabelle skriver:

    Fin text. Jag säger som föregående talare: skönt att inte vara där längre. Men samtidigt något konstigt vackert att blicka tillbaka på.

Kommentera

