Work it!

På väg hem från gymmet slogs jag av nån slags supernöjdhet. Inte bara av att ha varit å tränat för första gången på evigheter utan även att jag på nåt vis kände mig självständig. Låter Kanske fånigt men tanken av att ha gjort detta utan nån press och sedan även kunna stanna mitt i stan och avnjuta en kopp kaffe på pressbyrån innan jag tar bussen vidare hem. Och känna noll stress. Det ni, de e fina grejer i all sin enkelhet

20120911-192348.jpg
Jag bloggar sällan från mobilen så sorry ifall bilden och så ser helt kajko ut.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Work it!

  1. Nina skriver:

    Det är så härligt när de där bra känslorna bara dyker upp i vardagen. Klart man får känna som man vill, det är aldrig fånigt!

  2. EMMAS! skriver:

    vill du göra ett bloglovin byte med mig?:D

  3. Hanna skriver:

    Bästa känslan.

  4. Det är en härlig känsla när den infinner sig!

Kommentera

