Hej Hej Monika!

I lördags begav jag mig till mitt förra hem(vilket dessutom var så himla läskigt och spännande på samma gång)för att fira min vän Monika, det hade ordnats en semi-överraskningsfest åt henne, och vilken fest det var!

Födelsedagbarnet hamnade i glädjechock när Robert och Hanna spelade upp ett avsnitt av stil P1, Monika-special dagen till ära. När Susanne Ljung sa hennes namn tror jag att alla runt bordet började lipa. Det var magsikt.

Det kändes fint att vara i ens gamla hem igen, David hade gjort det så himla fint och det märktes knappt att mina saker fattades. Kanske lite för att hemmet var fullt med fina vänner. Jag är så sjukt glad att mina barn har en sån väldigt fin pappa.

Det här inlägget postades i Festligt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hej Hej Monika!

  1. Linda H skriver:

    En helt underbar sista mening 🙂

  2. Det kunde varit jag som skrivit inlägget ovan. Jag blev tagen av din sista rad.

  3. Mamma skriver:

    David är en underbar pappa till mina barnbarn

Kommentera

