barn, tapetsering och Buffy

Jag är helt slut, ni vet den där känslan när det gör ont i kroppen. Som om jag hade sprungit ett lopp eller varit på andra fysiska äventyr. Men jag har varken gjort den ena eller andra, jag har mest bara tittat på när min vän Sanna tapetserat, hållit i lite kanter, skurit lite här och var.

Men min trötthet kommer nog mest från stress, bra stress. Mina unga är hemma hos mig igen, jag ska ha kalas på fredag, saker ska bakas, några av mina bästa vänner är/kommer till Umeå. Denna vecka = Prima liv.

Nu får jag snart ett superkort besök enbart för att se ett avsnitt Buffy, sen är det tack och god natt för den här cheyen. Älskar att få superkorta besök förövrigt, speciellt när man är på sista säsongen av världens tredje bästa serie.(1. twin peaks, 2. six feet under)

sov gott!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

