Att fylla trettio

Förra fredagen fyllde jag år, jag hade nåt så väldigt vuxet som öppet hus. Det var rätt bra av många anledningar men kanske mest för att man fick hänga med folk även på dagen på sin födelsedag

Jag var mest sugen på taco-tårtan som min vän Erik hade bakat. söt och magisk var den!

Det var många som var här i Umeå under denna helg vilket var så sjukt fint, man kanske inte hinner hänga så mycket som man vill men tanken av att ha sina vänner i sin stad är det bästa som finns.
Den roligaste överraskningen var dock att min bästis från Göteborg helt plötsligt stod utanför min dörr och spelade upp världens bästa filmscen, nämligen den med Keira Knightley och Andrew Lincoln från love actually.

Det var folk här hela dagen(jag glömde dessutom helt av att fota efter ett tag), kidsen blev sockerhöga, de vuxna blev lite slut i huvudet och jag var så himla nöjd. Men helt plötsligt i den nöjdheten fick jag ett paket i min hand med en scarf och en lapp om att klä sig för fest. Nervositeten levde inte. A & J åkte helt plötsligt hem med min syster, jag satte på mig läppstift och höga klackar och hoppade in i en bil utan att veta nånting(inte se nånting).
Det som hände sen var den bästa överraskningsfesten ever och jag har aldrig dansat så mycket under en och samma kväll. Mina vänner alltså ❤ ❤ ❤

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Att fylla trettio

  1. appelpaj skriver:

    men gud vad fint. att först sitta på kalas och alla vet om vad som händer sen men inte du. vilken underbar överraskning!

  2. emma skriver:

    Å vad ofantligt fint!
    Grattis i efterskott också, låter som en fantastisk 30årsdag!

  3. Sarah skriver:

    Stort grattis i efterskott!

  4. Linda skriver:

    shit vad fint! grattis igen i efterskott. kram!

  5. kendra skriver:

    grattis i efterskott 🙂 din fina blombänk,vart har du köpt den och för vilket pris?Är det den som nyss var ute på blocket för 700?Enormt sugen på en sådan men tyckte 700 kändes lite dyrt,nu ångrar jag mig dock! jätte tacksam för svar 🙂

    • Teres skriver:

      Hej! Den är från min fd mans familj. Men jag skulle själv aldrig betala 700 kr för en. Jag har sett likadana på blocket å på loppisar för mellan 100-300.

  6. gladeting skriver:

    Tillykke med overstått!

Kommentera

