Snorhögen

Alla runt omkring mig har varit sjuka och nu har det även nått mig. Hatar att va sjuk, vem gör inte det?

Men jag har en snäll och rar en som är här och lagar mat och sitter på hostfritt avstånd och mixar och trixar med musik. Vi snackar inte så mycket, det gör inget, det är som att vara ensam fast att det finns nån där ändå. Bra känsla, ostressande på nå vis.

Miguel – do you… (höstens bästa och finaste hångel-ligg-tryckare-låt)

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Snorhögen

  1. shadaim12 skriver:

    krya på dig

  2. Elsa skriver:

    Ja, krya på dig! Jag har följt din blogg ett tag, har du några tips till en blivande tvillingmamma? (Är i v 16, fick veta att det var två i v 9). Tack för bra skrivande!

  3. vilkenchula skriver:

    Hittar ingen I do-låt.. Är det do you?

  4. Linnéa skriver:

    Tycker så mycket om din blogg. Går in flera gånger om dagen och hoppas att du lagt upp något nytt. Svårt att förklara i ord vad som drar mig hit, men det är så avskalat, så naket och på riktigt. Det gillar jag. Det känns att det är en riktig människa bakom texterna! Tack för det! / Linnéa

Kommentera

