Tisdag

20121030-090559.jpg

Det är dagar som dessa som är jag är extra glad för att mina brorsor gav mig en tv i födelsedagspresent. För i natt har en unge hostat som en tok och varit varm, men ändå lyckas sova, och en unge som blivit väckt av ljuden och sen inte kunnat somna om. Så nu har jag en sjuk men pigg, och en frisk men trött hemma, plus jag med den kroniska latheten!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tisdag

  1. Ibland är det tillåtet med en tv-dag! 🙂

  2. madeleine skriver:

    fina du! vart har du köpt mattan?

Kommentera

