Ändå lite tur

Jag ligger hemma i magsjuka och jag är så himla glad att A&J är hos sin pappa. Skräcken när man är ensam med sin barn är ju att vara sjuk själv, klart man klarar det liksom men det är rätt skönt att bara behöva tänka på sig själv. Dricka lite blåbärssoppa, se serier, tänka alldeles för mycket på snusk, svettas, borsta tänderna, vila osv.

Nu är jag dock sjukt rastlös och trött, pigg men orkeslös. Hur går det ihop?
Ska se lite på valvakan och fila på låtar som jag ska spela på lördag. Bästa med att tänka på snusk är att man blir så sjukt peppad på att spela skivor.

XO

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ändå lite tur

  1. Fröken Luisa skriver:

    Alltså magsjuka är det värsta jag försöker alltid fly då när mina barn blir sjuka jag får ju själv lust att kräkas…skönt för dig att du får ta det lungt & bli frisk!

  2. Malin skriver:

    Jag håller med Fröken Luisa, magsjuka är verkligen bland det värsta! Skönt att du kunde ta det lugnt och bara tänka på dig själv.

Kommentera

