Fredag!

OMG! Alltså videon, jag dör. I natt låg jag och tänkte på vad som får mig att känna den där känslan ni vet, pirret, peppen, lusten allt. När det enda sms som räknas är den personens och när man känner sig snyggare än någonsin och man är nervös och förväntansfull och glad. Älskar det.
Hatar ju Miguel lite nu för den här videon men det är ju exakt SÅ man vill att det ska vara.
Nån som kollar på en med den där blicken, och när det känns lekfullt liksom.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fredag!

  1. amanda skriver:

    åh. jag skrev om det där igår i min dagbok. för jag har varit tillsammans med en kille i fem år och hade gett upp tron på kärleken. jag blev på allvar sjukt irriterad på bilder på kärlek och videor som den där och tänkte att sådär är det ju fan inte. men så gjorde jag slut och har nu träffat en ny kille och är preciiiis i den där fasen nu. alltså det är så otroligt underbart. kärleken finns ju. ångrar att jag slösade fem år på han den förra, tre kunde han fått för då var det bra men inte fem.. haha oj sorry för lång kommentar, blev bara så träffad av inlägget. gillar din blogg hemskt mycket teres!

  2. Eva skriver:

    Hej Teres! Jag har på något sätt tappat bort din blogg under en längre tid. Hittade dock tillbaka idag och det gläder mig att se att du är precis lika grym som du alltid varit. Jag är så ledsen att se att ditt äktenskap tagit slut. Önskar dig läkning och bättre tider framgent. Kram och pepp.

Kommentera

