Breaksfast at Gucci



Jag, August och Julian har en bak-helg. Vi chillar mest och äter alldeles för mycket sötsaker och låter bli att gå varandra på nerverna. Sjukt trevligt är det. Julian släppte dock bomben att han inte vill dansa hiphop nåt mer, vilken är tråkigt tycker både jag och August, jag för att jag vill leva ut mina dansdrömmar genom honom och August för att inte längre får ensamtid i lekrummet. Jaja, det finns ju fortfarande många saker kvar att peppa upp dom på.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar..., Ungarna.. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Breaksfast at Gucci

  1. Maja skriver:

    Braboken!

  2. Malin skriver:

    Berätta om den fina mattan, t.ex. var jag kan köpa den?!

  3. Lisa skriver:

    vilken väldigt fin matta Teres! Har just flyttat så har du några mattställen-tips så är det välkommet!? Kram Lisa

Kommentera

