Bra natt!

Vet att det är rätt så lamt att läsa om andras drömmar men i natt hade jag två sjukt roliga drömmar. Jag vaknade glad av dom. Den ena handlade om att jag var en pussy-judge, jag hade helt enkelt blivit förtroendevald att bedömma folks kön. Det var inget dumt över det hela. Jag tyckte mest att alla hade sjukt fina könsorgan och behåringen var trevlig osv. Vi hade som det härligt där i rummet.

Den andra handlade om att att jag var världsmästare inom instagram-fotografering och jag fick ett hedersuppdrag som handlade om att jag skulle följa Volang-Linda och hennes Monty genom Europa där hon skulle sjunga på olika platser där det hade hänt naturkatastrofer. Det var ärofyllt och sjukt spännande!

Detta inlägg publicerades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Bra natt!

  1. Linda skriver:

    Haha vad underbart! Älskar att det var JAG som sjöng också. Haha du är rolig. Puss!

  2. Isabelle skriver:

    Haha drömmar alltså! Känn ibland som tagna ur tidigare liv.

  3. A skriver:

    ALLTSÅ. Pussy judge ❤ Det gjorde verkligen min söndag.

  4. Lisa skriver:

    Det här med att det är lamt att läsa om andras drömmar stämmer ju inte. Pussy Judge-drömmen var ju totalt olam! Haha!

Lämna en kommentar