Det här är alla anledningar till att jag vill börja dansa



Den här låten, den här videon, jag älskar det av hela mitt hjärta. Alltid samma sak, jag börjar lipa från första ordet och sen i slutet är jag så sjukt peppad på att dansa(alt boxas), men bara göra nåt bra av frustrationen liksom. Istället för tabletter, dansa.

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Det här är alla anledningar till att jag vill börja dansa

  1. Anna skriver:

    Den här låten alltså. Det är inte många låtar jag har lyssnat så mycket på under min livstid som denna. Jag förstår precis vad du menar att man gråter och blir pepp av den, allt på samma gång. Den kom på radio när jag satt i bilen idag och jag började dansa loss så pass att min niomånaders gravidmage drog ihop sig i en enda stor sammandragning. Jag fick lugna mig för att inte skjuta ut bebis där och då!

    Hoppas allt vänder för dig snart! Jag vet hur det är när det gör så ont inuti att det kryper utanpå huden! Det vänder, det gör det alltid!

  2. Hannah skriver:

    Ja, åh, allt med den är fantastiskt! Önskar mig självdistans i den mängd att man hade klarat av att göra det i sitt vardagsrum, typ dagligen, istället för terapi och tabletter. Hade varit något!

  3. idamour skriver:

    Cool med übercool on top!

Kommentera

