Lucka nummer 1: en bild på dig själv som du tycker om.

Ritualen Look Book © Johan Döden Dahlroth
Den här tog Johan Dahlroth på mig i somras. Han var på väg till jobbet och jag satt med vänner vid älven och drack skumpa, precis innan han skulle gå fotade han mig när jag satt och kissade. Jag var mest nojig över att jag inte hade luggen framme. Men bilden blev så himla djunglig och råfin.

(Kalenderinspiration från volang-Linda som i sin tur fått den från emily dahl)

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lucka nummer 1: en bild på dig själv som du tycker om.

  1. Anna skriver:

    Härlig bild! 🙂

  2. Lina skriver:

    Sjukt fin bild!

  3. snede skriver:

    Perfekt bild,utan förvarning,helt naturlig!

  4. Linda skriver:

    Haha! Bästa bilden ju!

Kommentera

