Lucka nummer 3: en bild på din bästa vän.

Tbild

Jag har turen att få ha en helt gäng av bästa vänner, vissa har jag lärt känna på senare och år, och andra har jag känt sen gymnasietiden. Men de alla betyder världen för mig En av dom är den här donnan här upp, Tam. Vi träffades på ett tåg och vår vänskap började där. Hon är det andra T’et i TnT, hon är Norrlands guld, hon är rak, ärlig, sjukt kärleksfull och den som alltid kommer finnas där även om vi inte skulle prata i telefon på ett år. När vi ses är det som att inget otid har funnits där emellan. Det uppskattar jag väldigt mycket med vår vänskap. Hon är dessutom den enda av mina vänner som jag kan låna skor av, och det är ju king!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Lucka nummer 3: en bild på din bästa vän.

  1. Alexandra skriver:

    Just den känslan, att man vet att vännen finns där fastän man inte pratat/setts på länge. Skön! Tacksamhet!

  2. Syrran skriver:

    Fina Tammie..

  3. Tammie skriver:

    Åh gulle dig!

  4. Elin skriver:

    Hon är bäst!

Kommentera

