Lucka nummer 4; en bild på någon du beundrar.

_MG_2625

August och Julians farmor. Den kvinnan har nog inspirerat mig mer än någon. Hennes sätt att umgås med människor, hennes sätt att slutföra idéer, och hennes outtömliga kärlek mot dom hon älskar. Varenda person som någonsin har träffat henne blir påverkad av henne, jag minns fortfarande när jag träffade henne för första gången utanför en Håkan Hellström-konsert, jag tänkte att om hon går och ser Håkan MÅSTE hon vara en rätt så bra svärmor, och jag hade så sjukt rätt.

(Kalenderinspiration från volang-Linda som i sin tur fått den från emily dahl som startade den hela!)

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lucka nummer 4; en bild på någon du beundrar.

  1. Det är härligt att ha sådana personer i sin närhet 🙂

  2. Syrran skriver:

    Fin fina Annica

Kommentera

