Lucka nummer 6; en bild på en som du älskar.

_MG_4319_MG_4117
Jag tog mig friheten och lägga upp två bilder på dom två personer som jag älskar mest av alla på hela jorden. Den läskigaste och mest självklara kärleken av alla. Den som jag är 100 % säker på att den aldrig kommer försvinna. Den kärleken som jag vårdar med bomull och sidenhandskar, men som jag kommer utmana och uppmuntra tills den dagen jag dör. Livslång förälskelse, är det lite kung!

(Kalenderinspiration från volang-Linda som i sin tur fått den från emily dahl som startade den hela!)

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lucka nummer 6; en bild på en som du älskar.

  1. Linda skriver:

    Superfint! Kan inte du göra en playlist snart? Behöver verkligen lite ny musik! Puss.

Kommentera

