Lucka nummer 7; en bild på dig när du ser ut som du alltid skulle vilja se ut.

475100_10151069938718403_156554270_o
Det här är min absoluta favoritbild på mig själv. Jag tycker att jag är galet snygg. Perfekt lugg och perfekt uttryck. Jag kan säga att det inte ofta jag känner så här men den här bilden, jag vill seriöst ligga med mig själv.

(lucka nr 7 i emily dahls julkalender)

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Lucka nummer 7; en bild på dig när du ser ut som du alltid skulle vilja se ut.

  1. snede skriver:

    Du har nog helrätt här,super snygg…allt på exakt rätt plats,sällan man lyckas 🙂

  2. vilkenchula skriver:

    Du ÄR galet snygg där!

  3. Isabelle skriver:

    Hahaha! jag förstår att du vill ligga med sig själv! Sjukt het och bilden är jättefin.

Kommentera

