Lucka nummer 8; en bild på dig från en av de bästa kvällarna i ditt liv.

noname5
Trompe le mondes valborgsfest, jag vill minnas att den kvällen var 100 % perfekt.

Jag spelade skivor som om det inte fanns nåt annat, Caotico hade sin första spelning och folk var på scenen och dansade och vi sjöng högt till låtarna och ba hade världens bästa fest.

(Min lucka åtta från Emily Dahls julkalender)

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lucka nummer 8; en bild på dig från en av de bästa kvällarna i ditt liv.

  1. Annika skriver:

    Åh det var verkligen en perfekt kväll. Jag och William var nykära och det var en av de första kvällarna som var lite varm den våren. Vi cyklade hem längs älven lagom salongsberusade och såg sedan flera avsnitt Vänner mitt i natten.

Kommentera

