Lucka nummer 9; en bild på ditt rum eller din lägenhet.

_MG_4653
Världens tråkigaste bild på mitt vardagsrum. Rätt tråkigt rum även. Det känns platt men plottrigt på nå sätt, blir nog bra om ett tag. Jag är ju trots allt nyinflytad och pank.

Det slog mig att jag knappt har några foton från mitt nya hem. Rätt mycket instagram iof men inga med vanliga kameran eller från när folk hänger här osv. Ändring på det!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Lucka nummer 9; en bild på ditt rum eller din lägenhet.

  1. Frida skriver:

    Jag tycker du har det himla fint för att vara både nyinflyttad och pank!

  2. Rebecca skriver:

    Mattan! Vart kommer den ifrån?

  3. AMO skriver:

    Tycker att det ser jättefint ut!

  4. macarolina skriver:

    Jag vill/behöver också veta vart mattan är köpt!?

  5. Linda skriver:

    Jag tycker också du har det jättejättefint! Kanske kan man få göra ett hemma hos i din lya nån gång framöver? Kram!

    • Teres skriver:

      Tack fina! Ja men kom, då kanske jag får tummen ur och fixar till saker och ting som ligger på hög! Vore sjukt kul om du kom till Umä! puss

  6. amanda skriver:

    har du en öppen instagram och vad heter du isf där? 🙂

  7. sandralinnea skriver:

    Jag kan bara instämma i kören, det ser jättefint ut. Hemtrevligt. Sådär så man vill komma och hälsa på. Sitta där länge och dricka te och umgås, typ 🙂

Kommentera

