Önskelista

Hej nära och kära. Eftersom ni hela tiden(?) frågar mig vad jag vill ha i julklapp så får ni här en önskelista. Varsågod att plocka vad som helst ur denna radda av vackra saker, själv kommer jag ej kunna ge nåt tillbaka eftersom jag är b r o k e. Puss!

önskelistac

Jag har alltid älskat Breakfast club, denna tröja skulle passa mig och min nya livsstil perfekt!

önskelista7_c

Jag vill även tatuera låret, ej en kniv, men nåt annat fint.

önskelista5_c

Denna tröja talar för sig själv!

önskelista6

Fina underkläder. Jag gillar transparenta bakdelar på trosor, höga midjor och dyra material. Tycker även om överdelar som ljuger.

önskelista2_c

En väska, en stor och en liten. Det måste dock alltid rymmas en mobil, ett puder, nycklar, ett läppstift, tuggummi, cigg, en tändare och ett anteckningsblock.

önskelista4

GLAS. Folk(läs kids)tar alltid sönder mina glas. Det börjar bli en bristvara, igen.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Önskelista

  1. Lindslay skriver:

    Vilken perfekt önskelista. Jag är usel på att önska mig saker. Den Breakfast Club-tröjan var ju så cool. Och bh’n vill jag med ha 🙂 Var har du hittat den?

  2. Kajsa skriver:

    Älskar typ allt på den här listan!! Men allra speciellt pussy/taco-tröjan, Breakfast Club-tröjan och lårtatueringen. Jag älskar lårtatueringar!

  3. vilkenchula skriver:

    Så himla bra grejer.

  4. teres skriver:

    åh alltså jag var bara tvungen kommentera för att du också stavar ”Teres” som ”Teres”! finns inte en enda kotte som kan stava mitt namn rätt för det finns cirka en miljon stavningar, och teres är väl inte den vanligaste om man säger så..:)

    hoppas tomten kommer med det du vill ha i alla fall!

  5. kulturellan skriver:

    Hej Teres, vilken trevlig blogg! Haha, jag gillar också underkläder som ”ljuger” lite, jag och min mamma brukar kalla push-up:bhar för falsk marknadsföring! /Elin

Kommentera

