Lucka nummer 13; en bild på någon av dina favoritsaker.

_MG_3602
Den här ringen skulle jag gråta blod om jag tappade. Jag har de senaste åren försökt lära mig att inte befästa alla mina sentimentala nojor på saker, musik, plagg osv. Jag har förr kastat och förträngt allt som har med nostalgiska saker att göra, vilket inte stämmer så jättebra med att jag är en en samlare. Men allt som hade med min första pojkvän att göra har jag helt uteslutit. Vilket begränsar mig och gör världens lite lite mindre.

Så även om vissa saker inte har samma betydelse som det en gång hade så kan jag fortfarande älska dom.
Som den här Oui-ringen.

(lycka nr 13 i Emily Dahls julkalender)

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lucka nummer 13; en bild på någon av dina favoritsaker.

  1. snede skriver:

    Och jag som läste att det stod OVE på ringen…är lite generad nu…

Kommentera

