Nu börjar jag om på det sätt som jag varit rädd för hela den här tiden.

På fredag börjar jag terapi. Det är dags att ta tag i den här depressionen nu.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Nu börjar jag om på det sätt som jag varit rädd för hela den här tiden.

  1. Malin skriver:

    Heja dig. Jag hade mitt andra samtal idag. Enda rätta.

  2. Lisa skriver:

    Vad starkt och modigt av dig!

  3. Emma skriver:

    Stor kram och lycka till

  4. anna skriver:

    Kämpa på! Det kommer att gå bra! Du är modig!

  5. caroline skriver:

    grymt! jag har också funderat på det, borde verkligen!

  6. Matilda skriver:

    Heja heja dig!

  7. Elina skriver:

    Heja! När man bestämt sig för att styra upp så kommer det att ordna sig. Been there.

  8. Louise skriver:

    Bestämde mig för det jag också och har nu haft två jättefina samtal. Tror och hejar på dig!

  9. Linda skriver:

    Bra! Det är förfärligt jobbigt men efter tre, fyra gånger märker man att det händer något med en själv. Något bra. Du kommer växa flera meter på att gå i terapi tror jag. Puss och hoppas du är okej.

  10. Hanna skriver:

    På Psykologmottagningen på universitetet eller privat? Lycka till!

  11. Sofie skriver:

    Heja heja!

Kommentera

