Lucka nummer 22; en bild på dig när du är glad.

_MG_2809
Jag tappade helt fokus på både life och blogg. Men jag tänkte att jag iaf skulle va med på slutet i denna adventskalender. Jag avskyr mig själv på bild när jag skrattar och det märks nu när jag skulle hitta en bild där jag är glad.
Jag är väl glad på de flesta men här märks det. 100 % ren och skär glädje.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lucka nummer 22; en bild på dig när du är glad.

  1. Charlie skriver:

    Asså ej på riktigt mina biceps på den här bilden, önskar det såg ut i verkligheten också.

Kommentera

