Hjärtat, jag är så ledsen för det här.

20130107-210954.jpg
2bild

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Hjärtat, jag är så ledsen för det här.

  1. J skriver:

    Den lille tänkaren kan ha rätt och om det så skulle skett igår skulle det inte varit en sekund för tidigt.

  2. Anna skriver:

    Åh. ❤

  3. Lina skriver:

    Jag är ny hos dig. Jag gillar ditt sätt att skriva och älskar dina musikklipp! Hurra för ny musik! Och det här. När jag och min snubbe separerat och jag satt och grät en morgon över allt och inget, då kom min då nyblivna treåring med sin mamma mu bok. Nu tycker jag du ska läsa här så du blir glad, sa han. Den är faktiskt rolig.
    Poängen. De är så kloka. Och du har fått en frist. Och en utsträckt hand. Barn när de är som bäst.

  4. kerstin skriver:

    godmorgon sköna böna!

  5. Jessie skriver:

    Åh! Så himla klokt sagt. Och ja, jag tror också att det blir lite lättare att andas när körsbärsträden har slagit ut. ❤

  6. Frida skriver:

    Dom har mycket att ge de små!

  7. Rebecca skriver:

    men herregud vad fint.

  8. Kerstin skriver:

    Godmorgon!
    jätteskönt ute idag..ha en bra dag=)

  9. sarapirat skriver:

    åh, vilka ord. rakt in i hjärtat, maggropen…
    jag hittade hit häromdagen och föll pladask, har läst mig bakåt i tiden. fint och berörande!

  10. Christine skriver:

    Hjärtskärande klarsynta ord! Hoppas du mår bättre snart! Och så en ytlig fråga: Varifrån kommer bilden där någon håller upp en mops? Tacksam för svar!

  11. snede skriver:

    Voi gullevän ❤

  12. Matilda skriver:

    Åh, så fantastiskt fint. Och vad duktig han är på att skriva!

  13. Anna skriver:

    ❤ till er

  14. caroline skriver:

    det barnet ❤

    och till dig: du är bra!!! jag skulle t ex tycka att internet var jättetråkigt och innehållslöst utan dej och dina kloka åsikter och dina fina barn!

Kommentera

