Hörrni!

Hör och häpna, här kommer ett inlägg utan gnäll, tårar och opepp.

För idag är det första dagen på jag vet inte hur länge där jag känner nån slags förhoppning för framtiden och jag har tillåme skrattat.

Inte en dålig känsla, inte dålig alls.

(det känns även sjukt läskigt att skriva för om man faller nu faller man längre, men som sagt, ingen opepp)

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Hörrni!

  1. malin skriver:

    Fint att läsa.

  2. Klara W skriver:

    Va bra. Älskar den känslan!

  3. Linda H skriver:

    Pepp, pepp att det fortsätter framåt 🙂

  4. IK skriver:

    Gott att höra, du förtjänar det! Hoppas det blir mer av det här, snart är det vår…

  5. kerstin skriver:

    Whiiihooo!
    njut av känslan då du skrattade=)
    Ha en bra dag..

  6. Frida skriver:

    Inte sant. Du faller inte längre. Du faller samma sträcka som annars. Du landar högre upp. Helt enkelt bättre rustad för fallet. Heja dig!

  7. Alex skriver:

    Hurra! Lite mer pepp kommer från Göteborg då!

  8. Saga skriver:

    Och jag vill bara säga att jag såg dig på ditt jobb igår. Och jag blev helt tagen – fan vad SNYGG du är! Jag vet att du går igenom jobbiga tider, men du kom där och gick i dina fina kläder och håret och utstrålningen och Du. Du såg stark ut. Jävlaranamma liksom. Jag var tvungen att vända mig om och kolla efter dig. Lite tvärförälskad blev jag allt!

    Det kommer att bli så himla himla bra. Jag har själv gått igenom skrotiga tider, så jag vet. Men du har framtiden och styrkan och LIV i dig. Jag såg det i dina ögon. Det kommer att bli så himla himla bra.

    Heja! Och Kram! (Och flirt! 😉 )

    • Teres skriver:

      Asså, bästa pepp-kommentaren ever. Så jävla fint! Här kommer du och ba lyfter upp hela morgonen, säg hej nästa gång vettja, jag lovar jag är trevlig även om det skulle va en skruttig dag. puss.

Kommentera

