Den nya kärleken

20130114-100024.jpg

Igår fick jag äntligen träffa the love of my life, han har inget namn än men jag kallar honom för Spike. Han är perfektion. Han låg i mitt knä och bara hans närvaro gjorde mig trygg och jag kände den där känslan av att det kommer vara för evigt. Vilken dude alltså. Min dude. Det är kick ass att vara moster.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Den nya kärleken

  1. IK skriver:

    En sådan söt moster dessutom!

  2. Maria skriver:

    Att vara moster är fantastiskt! Jag skulle kunna gå över lik för mina syskonbarn. De finns inga personer som gör mig så varm i magen som dem, när jag tänker på dem!

  3. Frida skriver:

    Åh så mysigt det ser ut!

  4. kerstin skriver:

    Ännu en underbar sak att njuta av i ditt fina liv=) du ska se att så fort du får rätsida på alla funderingar kommer du att se med klara ögon!
    Godmorgon.

Kommentera

