Those girls.

Har ni sett det första avsnittet av Girls på nya säsongen? SÅ jävla bra. Älskar när serier man ser kan ge perspektiv på ens egna relationer och vänner. Det är absolut ingen ingrediens som behövs för att göra en serie bra men i det här fallet är det kung.

Det här har dessutom inte heller nåt med saken och göra och säkert en tanke som borde ha stannat i mitt huvud men damn vad Lena Dunhams kropp är sexi, mums.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Those girls.

  1. Frida skriver:

    Jag är sämst på följa serier nuförtiden men har en filosofi om att någon gång börja om!

  2. Sofie skriver:

    ja i sista scenen, tänkte samma sak!!!

  3. T skriver:

    Ja men visst! SÅ HIMLA JÄVLA BRA!

  4. kulturellan skriver:

    Älskar den serien! Skrev lite om den på min blogg också 🙂

  5. Kajsa skriver:

    Jag älskar det faktum att vi får se hennes kropp så mycket, en kropp som faktiskt ser himla annorlunda ut mot vad tv brukar visa, HURRA!

  6. kajsa skriver:

    Jag är ledsen för att GIRLS inte fanns när jag växte upp och det vi matades med istället var extremt skeva SATC. Samtidigt tittade jag ioförsig inte så mycket på SATC och tyckte att det var ganska korkat i ålder 15 såväl som 22. GIRLS däremot kanske är det bästa som hänt TVvärlden sedan jagvetintehurlänge?

Kommentera

