C is the name of my heart

Bild 30
Hallå det här är en av mina bästa bästa vänner. Jag har varit dödligt kär i honom i mina tonårs-år även. Han är liksom körsbäret på alla efterrätter. Han är dessutom gudmor till mina kids och en jävel på soppor. Och snart kommer han hit och bor med mig, hell yeah!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till C is the name of my heart

  1. Linda i Berlin skriver:

    Yey! Det låter ju superbra 🙂 VIlken snygg lugg du har förresten. Min vill aldrig ligga så fint och ordnat.

  2. malin skriver:

    Vad fint med en kompis som kommer och bor. En sådan ska man ha.

  3. ella skriver:

    Hej, har en liten fundering. är och jobbar nu i umeå i tre månader, och är helt vilsen. vill ut och dansa, lyssna på fin musik och göra roliga saker, trots kylan. försöker googla och hitta något spännande, men finner bara hemska mingelbilder och trista lovord om house.
    Hjälp mig, vad ska jag hitta på?
    tackkramhej

    • Teres skriver:

      Hej Ella. Jag vet ju inte riktigt vad som är fin musik för dig men det stället som jag tycker är det bästa där iaf jag och mina vänner hänger heter Scharinska. (där brukar även jag spelar skivor för det mesta)
      Nästa lördag är det tex en klubb som heter 1999 där det spelas pop mm. Brukar va bra dans!

Kommentera

